logo adcc new small

Campionatul este stilul de turneu; unde numai câștigătorul trece la runda următoare.


În care divizie ar trebui sa te înregistrezi:

Începători: Experienta de antrenamente mai puțin de 2 ani în BJJ, Judo, Lupte, Sambo, etc + lupte MMA ne Professionale.
Intermediari: Experienta de antrenamente mai mult de 2 ani-4 ani si fără medalii la nivel major / top în Grappling, lupte, sambo, etc sau lupte profesionale  MMA.
Avansați: Experienta de antrenamente mai mult de 4 ani în BJJ, Judo, Sambo, Grappling, etc...

În cazul în care nu ați câștigat medalii majore, aveți opțiunea de a concura la Intermediar sau Professional. Odată ce ați concurat la un nivel, nu vă puteți muta înapoi la nivelul inferior.

Reguli generale:
  • Gi -(Kimono)și încalțamintea Wrestling sunt la dorință.
  • Nu se permite nici o substanță alunecoasă să fie prezentă pe piele sau haină.
  • Suprafața covorului de lupta este de 9x9 metri, fară nici un gard sau alta îngrădire.
  • Dacă luptatorii au ieșit din zonă de luptă, arbitrul trebuie să înceapă lupta în centrul covorului,din aceeaşi poziție în care ei erau- cînd au ieșit de pe covor  și arbitrul a zis: STOP. Dacă luptătorii stăteau in picioare, ei vor începe  lupta din nou din poziția neutră.
Cum poţi câştiga lupta:
  • Dacă adversarul renunță sau arată acest fapt prin lovirea (tapping) piciorului, brațului, covorului sau verbal (eu am renunțat).
  • Dacă arbitrul din centru simte ca unul din luptători nu este în stare să se apere, sau simte că viata e în pericol, atunci arbitrul va declara cîstigătorul.
  • Dacă un luptator a încalcat regulamentul de doua ori, el va fi descalificat de arbitru.
Poţi câştiga prin:
  • Supunere-Finalizare(Submission).
  • Puncte.
  • Decizia arbitrului.
Limitele de Timp:

Campionate Naționale/Open:
  • Rundele de calificare - 6 minute/3 minute timp suplimentar dacă există o egalitate cu nici un avantaj (maximum permis este de un timp suplimentar pentru o lupta)
  • Finala - 8 minute/ 4 minute timp suplimentar dacă există o egalitate cu nici un avantaj (maximum permis este de un timp suplimentar pentru o luptă)
  • În rundele de calificare (6 minute) primele 3 minute nu sunt punctate, punctele se acumulează dupa a treia minută până la sfîrșitul luptei, cât şi în timpul suplimentar.
  • În finală( 8 minute) primele 4 minute sunt fară puncte pozitive, dar punctele negative se numara de la inceputul până la sfîrșitul luptei. Punctele pozitive se acumuleaza după a patra minută pîna la sfîrșitul luptei, cât și în timpul suplimentar.
Tehnici legale:
  • Orice fel de strangulări (CHOKE) cu excepția utilizării palmei pentru a bloca caile respiratorii.
  • Nu este permisă reținerea (a înhăța-a apuca) maioului sau a șorțului a partenerului.
  • Orice durere de braț (ARM BAR), blocare-durere a umarului ( SHOULDER LOCK) sau a încheieturii la mâinii (WRIST LOCK) .
  • Orice blocare-durere a piciorului (LEG LOCK) sau a gleznei (ANKLE LOCK).
  • Trîntirea (lovirea-slamming) poate fi utilizată doar în cazul prevenirii supunerei-durerii-(submission). În caz contrar este considerată  o technică ilegala.
Tehnici ilegale:
  • Full Nelson" și "Crucifix"
  • Nici un fel de lovire(lovitura- strike)
  • Nu este permisă scoaterea (zgarierea) ochilor si fish hooking(act de introducerea unui deget sau degetele de la o mână sau ambele in gură, nările sau alte orificii şi tragerea departe de axa centrală a corpului).Nu este permisă apucarea de urechi.
  • Nu este permisă tragerea de păr.
  • Nu este permisă reţinerea degetelor de la maini sau picioare.
  • A nu înjura (thumbing).
  • Nu se permit zgarieturi si muscaturi.Nu se permit lovituri.
  • Nu se permit mușcaturi.
  • Nu este permisă atingerea zonei abdomenului (zona inghinala-groin area)
  • Nu este permisă amplasarea mâinilor, genunchilor sau a coatelor pe față.
  • Nu sunt premise substanţe alunecoase pe corp sau pe haină.
Puncte (Punctele pozitive):
  • Fiecare poziție trebuie să fie fixată timp de 3 secunde sau mai mult, fiind în afara oricărui pericol de supunere-durere-finalizare (submission) pentru puncte care urmează să fie atribuite.
  • Passing the guard –Trecerea de aparăre-gardă -3 puncte.
  • Knee on Stomach /Knee-on-Belly-Genunchi pe piept -2 puncte.
  • Mount Position-Poziția control deasupra -2 puncte.
  • Back Mount With Hooks-Poziţia control la spate cu carlige -3 puncte.
  • Takedown (ends Guard or Half Guard) -Aruncare Proiectare (se termina cu intrarea în poziţia apărare gardă şi jumătate de aparare-gardă) - 2 puncte.
  • Clean Takedown (ends passed the guard)-Aruncare Proiectare curată (se termină cu trecerea de poziţia apărare gardă) – 4 puncte.
  • Sweeps (ends Guard or Half Guard)- Inversare (se termina cu poziţia de apărare gardă sau jumatate de apărare-gardă) -2 puncte.
  • Clean Sweep- Inversare Curată (se termină cu trecerea poziţiei de aparare gardă) – 4 puncte.
  • Sweep Este considerat atunci când doi luptători se confruntă reciproc, își schimbă poziția lor de jos în sus și se stabilesc in aceasta pozitie timp de 3 secunde sau mai mult.
  • Reversals Sunt considerate Sweeps la fel .
  • Când  sunt Schimbarea pozițiilor multiple, punctele vor fi acordate numai pentru poziția pe care a fost stabilită pentru 3 secunde sau mai mult.
  • Orice inversare - trebuie să fie făcuta într-o singură mișcare continuă, pentru a se acorda puncte.
  • Punctele pentru o inversare vor fi acordate numai în cazul în care luptătorul inițiază inversarea, nu si în cazul în care acesta este atacat de către adversarul său și se termină pe partea de sus.
  • Când se trece garda merge direct pentru a fixa pozitia Mount sau genunchi pe piept în mai puțin de 3 secunde punctele vor fi acordate doar pentru trecerea de garda.
Penalitați-Penalties (Punctele negative):
  • Când luptatorul voluntar sare in gardă (guard) sau trece de la pozitia din picioare (standing position) la cea culcată, asezată (non-standing position) prin orice metodă, şi ramîne în ea 3 sau mai multe secunde, el se pedepseşte cu un punc în minus.
  • În cazul cînd, luptătorul se desprinde-eliberează de adversar şi se duce înapoi şi evită implicarea în lupta din nou, el se pedepseşte cu un punct in minus.
  • Luptătorul pasiv va fi avertizat de două ori şi apoi va fi pedepsit cu punct în minus. Arbitrul va avertiza luptătorul pasiv cu cuvintele "Atenţie pasivitate""WARNING PASSIVITY" - după primul minus primit nu vor mai fi avertizări şi punctele minus vor fi date imediat în cazul în care luptător continuă să fie pasiv.
  • Dacă un luptător este foarte pasiv în prima jumătate a luptei (atunci când nu se pun punctele negative), arbitrii  îi vor da avertizări pentru pasivitate şi apoi îl vor pedepsi cu un punct negativ, atunci când va incepe a doua jumătate a luptei.
  • Dacă doi luptatori (coechipieri, prieteni) fac o lupta fixata, ambii vor fi descalificaţi din turneu.
Nota, în Atentia la cântar:

Luptători trebuie să aibă la sosire:
  • ID-ul (pașaport, permis de conducere etc.).
  • Primirea de plată pentru turneu.
  • Echipamentul trebuie să fie curat și în formă bună.
  • unghiile scurte.
  • Participantii sunt anuntati cu două lupte inainte de propria lupta, Incat o  pereche lupta, urmatoarea pereche este in asteptare la spatele tabelului de punctaj si a treia pereche este la cântar cu unul din arbitri.
Mai multe informații pot fi găsite la adresa:
www.adcombat.com/adcc-rules-and-regulations
Share:
Parteneri oficiali

logo pach new one


 
 
HFT Logo
Copyright © adcc.md ADCC Moldova