logo new

Campionatul este un stilul de turneu: unde numai câștigătorul trece la runda următoare.


În care divizie ar trebui să te înregistrezi :

ÎNCEPĂTORI: Experientă de antrenamente mai puțin de 2 ani în BJJ, Judo, Lupte, Sambo, etc + lupte MMA ne Profesionale.

INTERMEDIARI : Experiență de antrenamente mai mult de 2 ani-4 ani și fără medalii la nivel major / top în Grappling, lupte, sambo, etc sau lupte profesionale  MMA.

PROFESIONALI: Experientă de antrenamente mai mult de 4 ani în BJJ, Judo, Sambo, Grappling, etc...

În cazul în care nu ați câștigat medalii majore, aveți opțiunea de a concura la Intermediari  sau Profesionali . Odată ce ați concurat la un nivel, nu vă puteți întoarce înapoi la nivelul inferior.


­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ Vom fi obligați să luăm măsuri dure în absența toleranței, respectului, prezenței unei amenințări fizice sau a abuzului verbal al arbitrului sau organizatorilor turneului, pentru a menține ordinea la turneu. Dacă vreunul dintre antrenori, părinți sau sportivi amenință sau insultă arbitrul (ii) sub orice formă, în primul rînd vor fi pedepsiți sportivii cu -1 punct , punctele negative se vor acorda de 2-ori după sportivul va fi descalificat din luptă, dacă se repetă, echipa lor va fi pedepsită pe o perioadă de timp (nedeterminată) de la toate turneele petrecute în viitor de Federația de Grappling-ADCC.


REGULI GENERALE:

  • Gi -(Kimono) și încalțămintea de luptă-Wrestling sunt la dorință.  
  • Nu se permite nici o substanță alunecoasă să fie prezentă pe piele sau pe haină.
  • Suprafața covorului de luptă este de 9x9 metri, fară nici un gard sau altă îngrădire.
  • Dacă luptătorii au ieșit din zonă de luptă, arbitrul trebuie să înceapă lupta în centrul  covorului, din aceeaşi poziție în care ei erau- cînd au ieșit de pe covor și arbitrul a zis: STOP. Dacă luptătorii stăteau în picioare, ei vor începe  lupta din nou din poziția neutră.

Cum poţi câştiga lupta:

  • Dacă adversarul renunță sau arată acest fapt prin lovirea (tapping) a piciorului, brațului, covorului sau verbal (eu am renunțat).
  • Dacă arbitrul din centru simte că unul din luptători nu este în stare să se apere, sau simte că viața lui e în pericol, atunci arbitrul va opri lupta şi va declara cîstigătorul.
  • Dacă un luptator a încălcat regulamentul de două ori, el va fi descalificat de arbitru.

Poţi câştiga prin:

  • Supunere-Finalizare (Submission).
  • Puncte.
  • Decizia arbitrului. / Decizia arbitrului nu poate fi anulată.

Limitele de Timp:

Campionate Naționale / Open:

  • COPII 7-10 ANI : rundele de calificare şi finala 4 minute, primele 2 minute nu sunt punctate, punctele se acumulează după a doua minută pînă la sfîrșitul luptei, cît și în timpul suplimentar, 2 minute timp suplimentar dacă există o egalitate cu nici un avantaj (maximum permis este de un timp suplimentar pentru o luptă) .
  • COPII 11-14 ANI : rundele de calificare şi finala 4 minute, primele 2 minute nu sunt punctate, punctele se acumulează după a doua minută pînă la sfîrșitul luptei, cît și în timpul suplimentar, 2 minute timp suplimentar dacă există o egalitate cu nici un avantaj (maximum permis este de un timp suplimentar pentru o luptă) . Arbitrii vor opri lupta în cazul în care se aplică o durere-finalizare (submission) și este prea periculos pentru luptător, chiar în cazul în care luptător nu a renunțat încă .

Decizia arbitrului nu poate fi anulată.

  • JUNIORI 15-18 ANI, ADULȚI ÎNCEPĂTORI: rundele de calificare şi finala - 5 minute, primele 2 minute nu sunt punctate,  punctele se acumulează după a doua minută până la sfîrșitul luptei, cât şi în timpul suplimentar, 2 minute timp suplimentar dacă există o egalitate cu nici un avantaj (maximum permis este un timp suplimentar pentru o luptă) . Arbitrii vor opri lupta în cazul în care se aplică o durere-finalizare (submission) și este prea periculos pentru luptător, chiar în cazul în care luptător nu a renunțat încă . Decizia arbitrului nu poate fi anulată.
  • INTERMEDIARI: rundele de calificare - 6 minute primele 3 minute nu sunt punctate, punctele se acumulează după a treia minută până la sfîrșitul luptei, cât şi în timpul suplimentar, 3 minute timp suplimentar dacă există o egalitate cu nici un avantaj (maximum permis este un timp suplimentar pentru o luptă) , Finala - 8 minute, primele 4 minute nu sunt  punctate, dar punctele negative se numară de la începutul până la sfîrșitul luptei. Punctele pozitive se acumulează după a patra minută pîna la sfîrșitul luptei, cât și în timpul suplimentar, 4 minute timp suplimentar dacă există o egalitate cu nici un avantaj (maximum permis este un timp suplimentar pentru o luptă). Decizia arbitrului nu poate fi anulată.
  • PROFESIONALI:  rundele de calificare - 6 minute primele 3 minute nu sunt punctate, punctele se acumulează după a treia minută până la sfîrșitul luptei, cât şi în timpul suplimentar, 3 minute timp suplimentar dacă există o egalitate cu nici un avantaj (maximum permis este un timp suplimentar pentru o luptă) , Finala - 8 minute, primele 4 minute nu sunt  punctate, dar punctele negative se numară de la începutul până la sfîrșitul luptei. Punctele pozitive se acumulează după a patra minută pîna la sfîrșitul luptei, cât și în timpul suplimentar, 4 minute timp suplimentar dacă există o egalitate cu nici un avantaj (maximum permis este un timp suplimentar pentru o luptă). Decizia arbitrului nu poate fi anulată.

Puncte (Punctele pozitive):

  • - Fiecare poziție trebuie să fie fixată timp de 3 secunde sau mai mult, fiind în afara oricărui pericol de supunere-durere-finalizare (submission) pentru punctele care urmează să fie atribuite.
  • 3 puncte Passing the guard –Trecerea de aparăre-gardă.
  • 2 puncte Knee on Stomach /Knee-on-Belly- Genunchi pe piept .
  • 2 puncte Mount Position- Poziția control deasupra .
  • 3 puncte Back Mount With Hooks- Poziţia control la spate cu cârlige .
  • 2 puncte Takedown (ends Guard or Half Guard) – Aruncare-Proiectare (se sfârșește cu intrarea în poziţia apărare gardă şi jumătate de apărare-gardă).
  • 4 puncte Clean Takedown (ends passed the guard)- Aruncare Proiectare curată (se sfârșește cu trecerea de poziţia apărare gardă) .
  • 2 puncte Sweeps (ends Guard or Half Guard)- Inversare (se sfârșește cu poziţia de apărare gardă sau jumătate de apărare-gardă) . 
  • 4 puncte Clean Sweep- Inversare Curată (se sfârșește cu trecerea poziţiei de apărare gardă) .
  • - -Sweep Este considerat atunci când doi luptători se confruntă reciproc, își schimbă poziția lor de jos în sus și se stabilesc în această poziție timp de 3 secunde sau mai mult.
  • - -Reversals Sunt considerate Sweep la fel , Inversarea din Mount în Garda închisă .
  • - -Când  sunt Schimbarea pozițiilor multiple, punctele vor fi acordate numai pentru poziția pe care a fost stabilită pentru 3 secunde sau mai mult.
  • - Orice inversare - trebuie să fie făcuta într-o singură mișcare continuă, pentru a se acorda punctele.
  • - -Punctele pentru o inversare vor fi acordate numai în cazul în care luptătorul inițiază inversarea, nu și în cazul în care acesta este atacat de către adversarul său și se sfârșește pe partea de sus TOP-POSITION.
  • - -Când se trece garda merge direct pentru a fixa poziția Mount sau genunchi pe piept în mai puțin de 3 secunde punctele vor fi acordate doar pentru trecerea de gardă.

Penalitați-Penalties (Punctele negative): 

  • Când luptatorul voluntar sare în gardă (guard) sau trece de la poziția din picioare (standing position) la cea culcată, asezată (non-standing position) prin orice metodă, şi ramîne în ea 3 sau mai multe secunde, el se pedepseşte cu un punc în minus.
  • În cazul cînd, luptătorul se desprinde-eliberează de adversar şi se duce înapoi şi evită implicarea în luptă din nou, el se pedepseşte cu un punct în minus.
  • Luptătorul pasiv va fi avertizat de două ori şi apoi va fi pedepsit cu punct în minus. Arbitrul va avertiza luptătorul pasiv cu cuvintele "Atenţie pasivitate""WARNING PASSIVITY" - după primul minus primit nu vor mai fi avertizări şi punctele minus vor fi date imediat în cazul în care luptătorul continuă să fie pasiv.
  • Dacă un luptător este foarte pasiv în prima jumătate a luptei (atunci când nu se pun punctele negative), arbitrii  îi vor da avertizări pentru pasivitate şi apoi îl vor pedepsi cu un punct negativ, atunci când va începe a doua jumătate a luptei.
  • Dacă doi luptători (coechipieri, prieteni) fac o luptă aranjată sau pasivă ,  ambii vor fi descalificaţi din turneu.

Nota, în Atentia la cântar:

Luptători trebuie să aibă la sosire:

  • ID-ul (pașaport, permis de conducere etc.).
  • Dovada de plată pentru turneu.
  • Asigurarea medical.
  • Echipamentul trebuie să fie curat și în formă bună.
  • Unghiile scurt tăiate.
  • Participanţii sunt anunţaţi cu două lupte înainte de propria luptă, încat o  pereche luptă, urmatoarea pereche este în așteptare la spatele tabelului de punctaj și a treia pereche este la cântar cu unul din arbitri.

Mai multe informații pot fi găsite la adresa:

 

Aprobat la Adunarea Generală a Federației de Grappling-ADCC Moldova.

Aprobat de Preşedintele Federației de Grappling-ADCC Moldova: PETRACHI Eugeniu

Parteneri oficiali

mecc2

logo pach new one

Uniunea Federatiilor Sporturilor de Contact

Noi pe Facebook

Copyright © adcc.md

ABU DHABI COMBAT CLUB